VST Leapwing Audio StageOne V1.2 WIN - R2R

Äarias

Master 🏆
Level 4

Torrents Stats

Messages
57
J'aime
82
Trophées
168
Inscrit
7 Octobre 2019

StageOne (1.2)​

Width & Depth Plugin​


leapwing-audio-stageone@1400x1050.jpg

Widen your soundstage


StageOne 2 gives you unparalleled control over aspects of your stereo field, either to widen stereo audio, add perceived depth, or even give mono signals a stereo image so they fit better in the mix. You can adjust width, depth, and mono spread without phase or mono-compatibility problems; all thanks to a unique algorithm that produces clean results every time.

Contenu masqué
Vous devez répondre à ce post pour accéder à ce contenu.

Amusez-vous bien 🤠
 

nwk13

l'Actif 🥉
Level 1

Torrents Stats

Messages
79
J'aime
14
Trophées
66
Inscrit
15 Juin 2022
Thanks bro it's perfect man !!!!
 

Polonisator14

l'Actif 🥉
Abonné
Level 1

Torrents Stats

Messages
17
J'aime
3
Trophées
46
Inscrit
12 Octobre 2022

StageOne (1.2)​

Width & Depth Plugin​


Widen your soundstage


StageOne 2 gives you unparalleled control over aspects of your stereo field, either to widen stereo audio, add perceived depth, or even give mono signals a stereo image so they fit better in the mix. You can adjust width, depth, and mono spread without phase or mono-compatibility problems; all thanks to a unique algorithm that produces clean results every time.

[<b>Contenu masqué</b>]


Amusez-vous bien 🤠
Merci bro !!!!!
 

WaliB

l'Affirmé 🥈
Level 1

Torrents Stats

Messages
73
J'aime
3
Trophées
91
Inscrit
28 Février 2021

StageOne (1.2)​

Width & Depth Plugin​


Widen your soundstage


StageOne 2 gives you unparalleled control over aspects of your stereo field, either to widen stereo audio, add perceived depth, or even give mono signals a stereo image so they fit better in the mix. You can adjust width, depth, and mono spread without phase or mono-compatibility problems; all thanks to a unique algorithm that produces clean results every time.

[<b>Contenu masqué</b>]


Amusez-vous bien 🤠
up
 

djrun

l'Affirmé 🥈
Level 1

Torrents Stats

Messages
14
J'aime
1
Trophées
116
Inscrit
10 Avril 2020
salut et Merci beaucoup bro 😀
 

Momos0207

l'Affirmé 🥈
Level 1

Torrents Stats

Messages
102
J'aime
18
Trophées
91
Inscrit
12 Avril 2021

Étape 1 (1.2)​

Plugin de largeur et de profondeur​


Élargissez votre scène sonore


StageOne 2 vous offre un contrôle inégalé sur les différents aspects de votre champ stéréo, que ce soit pour élargir l'audio stéréo, ajouter de la profondeur perçue ou même donner aux signaux mono une image stéréo afin qu'ils s'intègrent mieux dans le mix. Vous pouvez régler la largeur, la profondeur et la répartition mono sans problèmes de phase ou de compatibilité mono, tout cela grâce à un algorithme unique qui produit des résultats nets à chaque fois.

[<b>Contenu masqué</b>]


Amusez-vous bien 🤠
Mrci
 
Haut Bas